Hahhaa! Mun tekemä SpringBeatin juliste menee varmaan tällä viikolla jakoon. MUN juliste ympäri kaupunkia. MUN tekemät flyerit tanssijoiden jaettavana. MUN tekemät käsiohjelmat... kaiken yleisön nähtävillä tapahtumapäivänä. Oonko pikkusen leuhkana . Mut oikeesti oon hirveen ylpee itestäni. Viimeisin mun tekemä ilmoitus mistään on ollu kutosella, ku tehtiin luokan kans discoilmoituksia käsin. Neki oli nähtävillä vaan koulun sisäpuolella.

Sain taas uuden tehtävän. Teen kolme lehtijuttua. Westparkista, Musiikkilaitoksesta ja Hertzilän studiosta. Silleen aika haasteellinen homma, kun en ole ikinä tehny mitää lehtijuttuja. Mutta eiköhän se suju, kun aikansa kokeilee ja kirjoittelee.

Nyt on jo hyvä idea siihen "kolumniinkin". Kirjoittelen sen tän viikon aikana ja lisään jonnekin kaikkien nähtäville.